Direct naar de contentDirect naar de footer
Vergaderen in stijl
Vergaderen in stijl

Vergaderen met comfort

Als u vergadert in Hotel Heerlen, weet u precies waar u aan toe bent.
Of u nu een vergadering, training, congres of productpresentatie organiseert, in Hotel Heerlen staan wij voor u klaar om samen met u een succesvolle dag te organiseren. Door onze nieuwe all-in vergadertarieven heeft u voorafgaand aan uw bijeenkomst een duidelijk beeld van de kosten.

Onze VOORDELEN op een rij:

  • 6 multifunctionele zalen geschikt voor groepen van 10 tot 350 gasten (van 50 tot 650 m2)
  • Alle zalen zijn voorzien van de modernste apparatuur zoals een touchscreen om beamer, scherm en verlichting te bedienen
  • Gratis onbeperkt WIFI voor al onze gasten
  • Gratis, ruime parkeerplaats met ruim 350 plaatsen
  • À La carte restaurant met 240 couverts
  • Live-cooking restaurant met 240 couverts
  • Maandag tot en met zaterdag een uitgebreid lunchbuffet in ons restaurant
  • Op vrijdag-, zaterdag-, en zondagavond uitgebreid live-cooking buffet in ons live-cooking restaurant
  • All-in pakketten zodat u vooraf precies weet waar u aan toe bent
  • Wellness voorzien van zwembad met daarnaast een fitnessruimte, whirlpool, sauna e.d.
  • Centraal gelegen in de Euregio
  • Gelegen aan landgoed TerWorm met mogelijke teambuildingfaciliteiten
  • Voorzien van een gouden Green Key award
Vergaderarrangementen

Vergaderarrangementen

Onze nieuwe all-in vergaderarrangementen zijn inclusief een zaal aangepast aan het aantal personen en inclusief presentatiemiddelen.

Vergaderarrangementen

Onze prijzen zijn afhankelijk van de groepsgrootte en op aanvraag verkrijgbaar.
Via bovenstaande knop kunt u een vrijblijvende offerte aanvragen.

4-uurs vergaderarrangement in- of exclusief lunch

  • Ontvangst met koffie, thee en lekkernij
  • Onbeperkt koffie, thee en ijswater in onze businessfoyer
  • Minibar met verschillende frisdranken in onze businessfoyer
  • Koffiebreakbuffet met o.a. vers fruit en lekkere versnapering
  • Blocnotes en schrijfwaren
  • Vergaderkit met conferentiebenodigdheden
  • Gebruik van flipover met papier en stiften
  • Gebruik van beamer met projectiescherm in plenaire zaal*
  • OPTIONEEL: Live-cooking lunchbuffet in ons restaurant

8-uurs vergaderarrangement

  • Ontvangst met koffie, thee en lekkernij
  • Onbeperkt koffie, thee en ijswater in onze businessfoyer
  • Minibar met verschillende frisdranken in onze businessfoyer
  • Tweemaal koffiebreakbuffet met o.a. vers fruit en lekkere versnapering
  • Live-cooking lunchbuffet in ons restaurant
  • Blocnotes en schrijfwaren
  • Vergaderkit met conferentiebenodigdheden
  • Gebruik van flipover met papier en stiften
  • Gebruik van beamer met projectiescherm in plenaire zaal*

12-uurs vergaderarrangement
Zoals 8-uurs vergaderarrangement uitgebreid met een 3-gangen businessdiner en i.p.v. een koffiebreak serveren wij in de namiddag een hartige snack in onze businessfoyer

*Indien u een beamer wenst te gebruiken dient u dit bij uw reservering aan te geven.

Lunch

Lunch

Voor een heerlijke lunch bieden wij de onderstaande mogelijkheden of neem contact met ons op.

De mogelijkheden

Lunchbuffet à €21,50 p.p.
Van maandag tot en met vrijdag tussen 12.00 uur - 14.00 uur serveren wij in ons restaurant een lunchbuffet.

Het lunchbuffet bestaat uit:

  • Diverse broodsoorten, waaronder witte en bruine broodjes, croissants en pistolets.
  • Diverse kaassoorten, vlees en zoetwaren.
  • Huisgemaakte salades met bijbehorende dressing afgewisseld met koude vlees- en/of visgerechten.
  • Soep van de dag.
  • Live-Cooking vlees-, vis- of pasta gerechten of een heerlijk gerecht uit de wok.
  • Dagelijks verschillende warme gerechten samengesteld door onze chef-kok.
  • Twee verschillende desserts.
  • Pudding, yoghurt en vers fruit van het seizoen.
  • Onbeperkt koffie, thee, espresso, cappuccino of koffieverkeerd.
  • Verschillende vruchtensappen, aardbeien smoothie en melk.

Neem contact met ons op

  • WIJ STAAN VOOR U KLAAR!

    WIJ STAAN VOOR U KLAAR!

    Bel ons team voor al uw vragen. Wij nemen graag de mogelijkheden met u door.
    Wij nodigen u graag uit om uw wensen tijdens een persoonlijk gesprek kenbaar te maken. Vooraf een afspraak maken is gewenst via onderstaand telefoonnummer.

    Afdeling Sales
    Dominika Beijer & Kirsten Macco Boonstra
    045 - 5601820

    Contact
  • ZAALOFFERTE AANVRAGEN

    ZAALOFFERTE AANVRAGEN

    Benieuwd naar de mogelijkheden en prijzen die Van der Valk Hotel Heerlen u te bieden heeft? Vraag vrijblijvend een offerte aan voor onze zalen.