Direct naar de contentDirect naar de footer

Veel gestelde vragen

Op deze pagina hebben wij voor u een samenvatting gemaakt van de veelgestelde vragen over Hotel Heerlen.

Hotel en faciliteiten informatie:
-
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Heerlen?
Honden zijn toegestaan in de brasserie en de hotelbar. Helaas zijn honden niet toegestaan in ons restaurant of live-cooking restaurant. Honden zijn toegestaan op enkele Junior Twin kamers. Kijkt u voor meer informatie op onze honden pagina. Andere huisdieren zijn nimmer toegestaan.

- Is Hotel Heerlen toegankelijk voor mindervalide?
Hotel Heerlen is goed toegankelijk voor mindervalide. Alle faciliteiten zijn bereikbaar via liften. Hotel Heerlen beschikt tevens over een mindervalide toilet, mindervalide parkeerplaatsen en mindervalide kamers.

- Is er gratis Wi-Fi beschikbaar in Hotel Heerlen?
Ja, in Hotel Heerlen is zowel voor hotel- als niet hotelgasten Wi-Fi beschikbaar. Wi-Fi is gratis en ook beschikbaar op de hotelkamers. Ons hotel is voorzien van een snelle Wi-Fi glasvezel verbinding. Helaas werken VPN verbindingen in ons hotel niet of minimaal.

-
Wat zijn de in- en uitcheck tijden van Hotel Heerlen?
Inchecken is mogelijk vanaf 14:00 uur. Uitchecken is mogelijk tot 11:30 uur. Wij bieden helaas geen late check-out aan.

-
Vanaf welk tijdstip kan ik gebruik maken van het zwembad, de fitness en/of de sauna?
Deze faciliteiten zijn vanaf de aankomstdatum tot de vertrekdatum de gehele dag (dus ook voor incheck en na uitcheck) voor gratis beschikbaar. Openingstijden van de faciliteiten kunt u vinden op onze faciliteiten pagina.

-
Is het mogelijk mijn fiets of elektrische fiets overdekt te stallen?
Speciaal voor onze hotelgasten hebben wij eenoverdekte fietsenstalling, met oplaadpunten, die afgesloten kan worden.

- Is het mogelijk een fiets te huren?
Hotel Heerlen heeft Fiets- en Scooterverhuur

Kamer informatie:
- Is het mogelijk om met meer dan 2 personen op een kamer te verblijven?
Dat is uiteraard mogelijk. Wanneer u met 3 of 4 volwassenen in een kamer wilt verblijven kan dit op een Junior Driepersoons of Superior Vierpersoons. Indien de 3de en 4de persoon kids t/m 12 jaar zijn, kunt u ook gebruik maken van de Superior Twin en Superior King. Deze kamers hebben een bedbank. Wij hebben geen mogelijkheid voor meer dan 4 personen op een kamer.

- Kan er een extra bed op de kamer geplaatst worden?
Nee. Hotel Heerlen beschikt niet over extra bedden. U kunt enkel gebruik maken van de kamers waar standaard een volwaardig extra bed of bedbank in aanwezig is.

- Wij komen met meer dan 2 personen en een hond, welk kamertype is hiervoor geschikt?
Hotel Heerlen beschikt helaas niet over kamers voor meer dan 2 personen en een hond.

- Is het toegestaan te roken in de kamer?
Nee. Hotel Heerlen is geheel rookvrij. Roken kunt u enkel doen buiten het hotel of op het balkon/terras.

- Zijn alle kamers voorzien van bad & douche?
Al onze hotelkamers zijn voorzien van zowel een bad als een aparte douche.

- Hebben alle kamers een terras of balkon?
Nee. Diverse kamertypes hebben geen terras of balkon. De luxere kamertypes zoals de Superior kamers en suites hebben dit wel.

-
Wat is het verschil tussen een TWIN en KING kamer?
Twin = 2 enkele bedden | King = 2 persoons bed

- Waar kan ik meer informatie vinden over Valk Loyal, het Loyal programma van de Valk Exclusief Hotels?
Klikt u hier voor meer informatie

Restaurant:
-
Waar kan ik informatie over de restaurant activiteiten terug vinden?
Hotel Heerlen heeft een uitgebreide pagina waar u up to date informatie over al onze activiteiten terug vindt.

- Hoelang van te voren moet ik een tafel reservering maken?
Dit is lastig aan te geven. Onze restaurant activiteiten zijn erg populair en hierdoor snel volgeboekt. Wij raden u aan tijdig een reservering te maken.

- Ik weet het exacte aantal personen nog niet, is dit erg?
Gezien onze hoge restaurantbezetting is het voor ons fijn het juiste aantal personen tijdig te weten. Wij begrijpen dat dit niet altijd mogelijk is. U kunt daarom altijd het aantal personen wijzigen, zolang de tafels hiervoor beschikbaar zijn. (Muv feestdagen)

-
Mijn plan is om met een groter gezelschap gebruik te maken van een activiteit, kan dit in een aparte zaal?
Dit is mogelijk vanaf 75 personen. Voor vragen en informatie over grote gezelschappen, neemt u contact op met onze sales afdeling: sales@heerlen.valk.nl of via 045-5601820 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17.00 uur)

- Waar kan ik meer informatie vinden over Restaurant ID, het Loyal programma van de Valk Exclusief Restaurants?
Klikt u hier voor meer informatie